Joyce, Hypnotherapeut bij Hypnotherapie Heemskerk

Hypnotherapeut Joyce

Mijn naam is Joyce en ik ben als hypnotherapeut werkzaam bij Hypnotherapie Heemskerk.

Waarom hypnotherapie?

Hypnose en geleide visualisaties helpen je een brug te vormen tussen het bewuste (ratio) en het onbewuste (intuïtieve). In totale ontspanning ga je ‘uit je hoofd’ en maak je contact met je gevoel en je lichaam. Zo ontdek je zelf dat daar antwoorden te vinden zijn, die je met je hoofd niet vond. Ik help je die brug te slaan en loop naast je mee, zodat jij de oplossing vindt voor dat wat jou belemmert.

Hypnotherapie geeft je inzichten die verder gaan dan alleen praten en nadenken over wat je belemmert.  In de behandeling gebruik ik hypnose en zelfreflectie om je te laten ontdekken waarom je doet wat je doet en hoe je hier concreet anders mee om kunt gaan.

Maar ook wanneer je te maken hebt met lichamelijke (pijn)klachten -zonder medisch verklaarbare oorzaak- kan hypnotherapie in de meeste gevallen verlichting brengen. Met onder andere ontspannende visualisaties leer je de symptomen te verminderen en ga je onderzoeken wat je lijf je probeert te vertellen.

“Joyce is warm en betrokken, niets is te gek, ze luistert echt en kan ook confronterend zijn als dat moet (vaak met humor), maar nooit voorbij je grens.” – Anonieme cliënt

Opleiding

Om mijn passie voor het onderbewuste, professioneel en persoonlijk te ontwikkelen, heb ik verschillende opleidingen voltooid. NLP, delenwerk (schematherapie), ontwikkelingspsychologie en levenstherapie vormen de basis van waaruit ik uiteindelijk gekozen heb voor een 4-jarige HBO-opleiding Hypnotherapie & regressietherapeut, bij de Trance Art academie in Den Haag.

Met deze opleidingen én afronding van psychosociale en medische basiskennis, voldoe ik aan de door de zorgverzekeraars gestelde eisen m.b.t. opleidingsniveau, jaarlijkse bijscholing en registratie bij de erkende beroepsverenigingen NBVH en RBCZ. Hierdoor wordt je behandeling deels vergoed door de meeste zorgverzekeraars wanneer je aanvullend verzekerd bent.

Vanuit mijn nieuwsgierigheid en eigen ervaringen heb ik de verschillende staten van bewustzijn verder bestudeerd met behulp van meditatie, Joodse mystiek, boeddhisme, spirituele psychotherapie, non-dual, kabbalistic Healing, trance healing en mediumschap.

Iets heel anders…

Alleen wanneer dit expliciet vooraf wordt aangevraagd, begeleid ik -naast de reguliere hypnotherapie sessies- op verzoek, (jong)volwassenen die beginnen op te merken dat ze in verbinding staan met hun zesde zintuig.

Zie, voel of hoor jij dingen die anderen niet zien, voelen of horen? Heb je je altijd al anders gevoeld dan anderen? Denk je dat je het allemaal zelf verzint of ben je bang dat je een beetje gek aan het worden bent? Wil je hier met iemand over praten?  Die begeleiding kan ik je bieden. Ik begrijp waar je het over hebt.

In een veilige omgeving kan ik je helpen duiden, steunen en -als je wilt- verder ontwikkelen. Rond mijn 20e kwam ik tot de ontdekking dat er meer is tussen hemel en aarde. Het overviel me, die ervaringen die verwarring brachten, maar ook verwondering.

Dat er toen iemand was die dit pad kende en niets raar vond, is een hele steun geweest waar ik nog steeds dankbaar voor ben. Die steun wil ik graag aan je doorgeven.

Kom ontdekken dat dit een cadeau is en geen last hoeft te zijn!

– Joyce

(Als hypnotherapeut aangesloten bij de NBVH)

Werkdagen: maandag, woensdag (middag), donderdag

Neem contact op met Joyce

Kan Joyce jou ergens bij helpen? Of wil je graag een afspraak maken bij Joyce?

Vul het onderstaande formulier in voor een speciale aanvraag.