een gelukkige vrouw met een positieve hypnose maagband ervaring dankzij Hypnotherapie Heemskerk

Sonja verloor 22 kilo dankzij de Hypnose Maagband

Sonja verloor 22 kilo met de virtuele maagband. Hieronder lees je haar verhaal.

De hypnose maagband ervaring van Sonja

“Ik besloot het virtuele maagband programma te volgen omdat ik zeker 20 kilo was aangekomen door medicijnen. In principe was ik gewoon blij met mezelf, maar niet zo met mijn buik. Ik bewoog veel, maar had ook altijd trek. Dit was ook één van de bijwerkingen van de medicijnen.

Voordat ik aan het hypnose maagband traject begon had ik wel enige twijfels. Ik wist niet of de hypnose zou werken en of ik überhaupt wel onder hypnose zou kunnen. Gelukkig heeft mijn hypnotherapeut dit fantastisch gedaan. Direct na de eerste afspraak had ik ook al geen trek meer in zoetigheid.

“Ik kon wel huilen van geluk.”

Tijdens de sessies ga je vooral aan het werk met jezelf. Hoe fijn dat je jezelf kan en mag zijn en dit zoveel beter kan voelen en uiten. De sessies hebben mij veel meer gebracht dan alleen verloren kilo’s.

Na de eerste sessie durfde ik me al meer te ontspannen, iets waar ik altijd moeite mee heb gehad. Ik kon wel huilen van geluk en dacht toen al; als ik niks afval is het ook goed. Wat voelde ik me fijn!!

Je bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor wat je doet, maar als je er zonder verwachting in gaat en ondergaat wat hypnose met je doet.. Wauw.

“De maagband voel ik niet, maar ik zit wel veel sneller vol.”

Ik ben een ander mens geworden, maak bewuste keuzes en denk veel meer aan mezelf dan voorheen. Mijn hypnotherapeut doorzag werkelijk alles. Maar waarom zou je haar (en daarmee jezelf) ook voor de gek houden.

Soms was het best heftig, maar eigenlijk kwam ik na elke sessie ‘opgeruimder’ thuis. Wat een heerlijk gevoel was dat.

De maagband zelf voelde ik helaas niet, maar ik zat wel veel sneller vol. Misschien is dat het wel gewoon? Het geeft ook niet, want ik verloor alsnog de kilo’s.

“Hier ben ik dan, minus 22 kilo!”

Inmiddels ben ik een jaar verder na de 1e sessie. Ik wilde mijn recensie ook pas schrijven nadat ik 20 kilo kwijt zou zijn. Nou, hier ben ik dan, minus 22 kilo!

Ik heb heel veel geleerd over mezelf en zit nu heerlijk in mijn vel. Ik ben ontzettend blij en trots op het resultaat en weet Hypnotherapie Heemskerk zeker weer te vinden zodra er een issue is waar ik niet uitkom.

Heel erg bedankt! En voor iedereen die dit overweegt; ga ervoor. Kies voor jezelf!”

– Son

Sonja verloor 22 kilo met de virtuele maagband ervaring bij Hypnotherapie Heemskerk
Sonja verloor 22 kilo met de virtuele maagband ervaringen

De virtuele maagband ervaring van andere cliënten

“Ik voel me een fantastisch mens. Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen.. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

virtuele maagring ervaringen sara ruitenbeek verloor 16 kilo

“Ik voel me al maanden een ander mens met volle zelfvertrouwen. De rust die ik in mezelf heb gevonden is ook echt heerlijk.”

De Virtuele maagband ervaring van Yvonne Glas

maagband ervaring Brigitte Kaan verloor 14 kilo bij Hypnotherapie Heemskerk