ervaring virtuel maagband corina hypnotherapie heemskerk

Corina verloor 11 kilo met de Virtuele Maagband

Corina (34 jaar) wilde heel graag afvallen, maar het lukte maar niet.  Na een aantal dingen geprobeerd te hebben – en bij een diëtist geweest te zijn – koos ze voor de virtuele maagband. Hierdoor verloor ze uiteindelijk 11 kilo.

Hieronder lees je haar hele verhaal.

De virtuele maagring ervaring van Corina

Mijn naam is Corina Zijp en ik ben al een aantal jaar bezig om af te vallen. Ondanks meerdere dingen geprobeerd te hebben en bij een diëtist geweest te zijn lukte het me maar niet.

Ik had gehoord over afvallen met hypnose. Ik ben hierover gaan lezen en dacht: dit spreekt mij aan, dit ga ik doen. In september 2018 had ik dan ook mijn intakegesprek. We hebben toen besproken wat ik wil met de sessies wilde bereiken en waarom. Ik had de laatste maanden ook veel darmklachten en daar wilde ik ook graag vanaf.

Elke maand had ik een hypnose sessie. Er werd mij onder hypnose verteld dat ik 3 maaltijden per dag en kleinere porties moest eten. Hier ben ik gelijk mee begonnen en dit beviel me goed, waarbij ik een halve kilo per week afviel.

“Geen moeite meer om koek en snoep te laten staan.”

In het begin vond ik een halve kilo weinig. Ik at namelijk veel minder en ik wandelde minimaal een half uur per dag. Maar iedereen zei toen: “Je moet niet te snel afvallen, langzaam afvallen is veel beter”. Daardoor voelde ik me goed en bleef ik doorzetten.

Ik heb nu geen moeite meer om koek en snoep te laten staan, zelfs niet tijdens de feestdagen. Maar wat voor mij helemaal belangrijk is, is dat mijn darmklachten weg zijn.

“Tranen met tuiten gehuild”

1 December 2016 ontmoette ik mijn hypnotherapeut. Op de één of andere manier prikte zij zonder moeite door mijn zorgvuldig opgebouwde muur heen.

Ik heb bijna de hele afspraak tranen met tuiten gehuild. Maar wat voelde ik mij opgelucht en veranderd van binnen! En dat door ontspanningsoefeningen en de juiste vragen stellen.

“Totaal 11 kwijt en 10 centimeter in omvang”

Na de laatste sessie ben ik in totaal 11 kilo kwijt en 10 centimeter in omvang. Ik ben er erg blij mee en blijf doorgaan, ondanks dat het langzaam gaat (want meer dan een halve kilo in de week val ik niet af).

Op naar de volgende kilo’s die ik er nog heel graag af wil hebben.

– Corina Z.

virtuele maagband ervaring corina zijp verloor 11 kilo bij hypnotherapie heemskerk

De virtuele maagband ervaring van andere cliënten

“Ik voel me een fantastisch mens. Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen.. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

virtuele maagring ervaringen sara ruitenbeek verloor 16 kilo

“Ik voel me al maanden een ander mens met volle zelfvertrouwen. De rust die ik in mezelf heb gevonden is ook echt heerlijk.”

De Virtuele maagband ervaring van Yvonne Glas

maagband ervaring Brigitte Kaan verloor 14 kilo bij Hypnotherapie Heemskerk