virtuele maagband ervaring brenda verloor 15 kilo

Brenda verloor 15 kilo met de Virtuele Maagband

Brenda verloor 15 kilo met de Virtuele Maagband. Hieronder lees je haar hele verhaal.

De virtuele maagband ervaring van Brenda

“1 december 2016 is voor mij een speciale datum geworden. Op die donderdag veranderde mijn leven. Vanaf toen had ik namelijk zelf de touwtjes weer in handen.

Voor die tijd zat ik niet lekker in mijn vel, was ik veel te zwaar geworden en mijn hoofd liep over van de opgekropte emoties. Bij toeval (nu denk ik dat het zo heeft moeten zijn) zag ik op Facebook de advertentie van Hypnotherapie Heemskerk.

“Het leek te mooi om waard te zijn”

Zonder moeite afvallen.. dat bestaat toch niet? Eigenlijk leek het me te mooi om waar te zijn. Ik had al veel diëten gevolgd en moest er toch altijd wel moeite voor doen. Maar ik wist ook dat ik niet veel langer zo door kon gaan. Dus, uiteindelijk toch maar een berichtje gestuurd voor wat meer informatie.

Toen ik dat vrij snel ontving kwam ik bij het volgende punt.. de prijs. Ben ik dat wel waard? Het is best een bedrag dacht ik nog. Gelukkig heb ik toch een afspraak gemaakt.

“Tranen met tuiten gehuild”

1 December 2016 ontmoette ik mijn hypnotherapeut. Op de één of andere manier prikte zij zonder moeite door mijn zorgvuldig opgebouwde muur heen.

Ik heb bijna de hele afspraak tranen met tuiten gehuild. Maar wat voelde ik mij opgelucht en veranderd van binnen! En dat door ontspanningsoefeningen en de juiste vragen stellen.

“15 kilo lichter en ik voel me super goed”

Bij de 2e afspraak is de Virtuele Maagband geplaatst. Vanaf toen is het met grote sprongen steeds beter gegaan. Ik was minder emotioneel en mijn eetpatroon was al ontzettend veranderd. Het was een stuk makkelijker om de foute dingen te laten staan.

Bij de laatste afspraak was ik al 15 kilo lichter en voelde ik me super goed. Geestelijk voel ik mij top en ik zit weer super lekker in mijn vel.

Ik kan het iedereen die nog twijfelt alleen maar aanraden. Kies voor jezelf je zal er geen spijt van krijgen.

Ik in ieder geval niet.

– Brenda Peters

ervaringen maagband Hypnotherapie Heemskerk brenda peters verloor 15 kilo

De virtuele maagband ervaring van andere cliënten

“Ik voel me een fantastisch mens. Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen.. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

virtuele maagring ervaringen sara ruitenbeek verloor 16 kilo

“Ik voel me al maanden een ander mens met volle zelfvertrouwen. De rust die ik in mezelf heb gevonden is ook echt heerlijk.”

De Virtuele maagband ervaring van Yvonne Glas

maagband ervaring Brigitte Kaan verloor 14 kilo bij Hypnotherapie Heemskerk