Miranda van der Endt - Hypnotherapeut Hypnotherapie Heemskerk

Mijn naam is Miranda. Na mijn opleiding tot psycholoog, een postdocterale opleiding bij het TIAS, de Post-HBO opleiding tot Loopbaancoach bij Eva de Waard en de opleiding tot Talentencoach bij Willem Glaudemans, heb ik in 2006 besloten mijn loopbaan radicaal om te gooien.

Ik heb vervolgens de opleiding tot hypnotherapeut afgerond aan hetzelfde Instituut als Karin Bakker, het Hypnose Instituut Nederland te Wormerveer.

Sindsdien ben ik doorgegaan en heb ik nog diverse Masters gevolgd, waaronder Kinder-hypnose, Eet-problematiek, Stoppen met Roken, Soulkey, Trauma Release protocol en Integral Eye Movement Therapy (IEMT)

Daarnaast ben ik voedingspsycholoog. De voedingspsychologie volgt de psychologische en biologische wetenschap op het gebied van voeding waaruit blijkt dat angsten, stress en diverse gedragspatronen en niet-welbevinden herleidt kan worden tot een onbalans in de darmen.

Door voedingspatronen te veranderen in combinatie met hypnotherapie kan veel verandering worden bereikt.

“Afgerekend met oud zeer”

Als psycholoog ben ik altijd al gericht geweest op persoonlijke ontwikkeling. Ook hou ik er van om aan mezelf te blijven werken. Ondanks mijn brede ervaring in de GGZ en mijn werk als leidinggevende heb ik vaak de neiging gehad om te denken dat ik niet goed genoeg ben.

Ik kan je vertellen, dat alleen meer opleidingen volgen niet helpt tegen een dergelijke overtuiging. Maar met hypnotherapie wel!

Bovendien heb ik met hypnotherapie mijn allergieën met succes opgelost. Heel fijn dat ik weer met katten kan knuffelen en niet meer moet niezen bij het stofzuigen vanwege mijn stofallergie.

Waarom koos ik voor Hypnotherapie?

Ik weet dat er therapieën worden aangeboden die je gedurende langere tijd moet volgen. Ik ben van mening dat verandering in veel gevallen veel sneller kan. Daarom hou ik van kortlopende trajecten van 3 tot 5 sessies en weet dat dit in de meeste gevallen genoeg is om verandering tot stand te brengen.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Dat is mijn motto en dat past ook heel goed bij hypnotherapie.

Als kind was ik meestal rustig en een beetje verlegen. Ik kies er meestal niet voor om op de voorgrond te treden. Mijn kennis van psychologie en alles wat ik heb geleerd, heb ik gebruikt om mijn verlegenheid om te zetten in een rustig zelfvertrouwen zodat ik op mijn eigen manier aanwezig kan zijn.

Doen wat werkt en veranderen wat niet werkt, dat is waar ik van hou.

– Miranda

(Als hypnotherapeut aangesloten bij de NFG en RBCZ)
Werkdagen: maandag, woensdag, donderdag

Contact:

Hypnotherapie Heemskerk
Duitslandlaan 3
1966 XA Heemskerk

Klik hier voor meer informatie over de gegevensbescherming

Neem contact op met Miranda

Kan Miranda jou ergens bij helpen? Of wil je graag een afspraak maken bij Miranda?

Vul het onderstaande formulier in voor een speciale aanvraag.