Een foto van een man met obesitas waarbij afvallen lukt niet

Afvallen lukt niet. Wat nu?

Afvallen lukt niet (meer). En dat terwijl je van alles geprobeerd hebt. Verschillende diëten, zó vaak die sportschool, afslankpillen.. Wat nu?

Veel mensen met overgewicht hebben een lage dunk van zichzelf. Ze schamen zich en verwijten zichzelf dat ze geen wilskracht hebben, terwijl ze juist door die wilskracht eerder zijn afgevallen.

Ze krijgen veel negativiteit over zich heen en de buitenwereld gaat ervan uit dat het hun eigen schuld is: ‘Dikke mensen zijn zwak, dikke mensen zijn dom’

“Ik doe er niet toe.”

Mensen met overgewicht worden vaak niet serieus genomen. Ze voldoen namelijk niet aan het ‘ideaalbeeld‘ van gezondheid. Tegenwoordig is gezondheid namelijk aan slank gekoppeld. En hoewel de meesten écht afvallen, komen de kilo’s net zo hard weer aan.

Hier zijn verschillende oorzaken voor, maar meestal ligt de oplossing in de onderliggende emoties en overtuigingen. Denk bijvoorbeeld aan ‘er niet toe doen’, of ‘niet goed genoeg’ zijn, en zo zijn er nog wel een paar te noemen. De oorzaak van je (over)gewicht kan daarbij beïnvloed worden door je mentale gemoedstoestand.

overgewicht afvallen hulp voor vrouwen met overgewicht met de virtuele maagband

Het veranderen van jouw onderbewustzijn

Jouw huidige eetpatroon is verbonden aan een gepersonaliseerd onderbewustzijn. Zelf kun jij hier vrij weinig aan doen. Probeer maar eens iets te veranderen waar jij zelf geen directe invloed op hebt. Dat is héél lastig. Er is echter wel een methode om jouw onderliggende emoties en overtuigingen te buigen.

Om de oorzaken op te sporen en weg te nemen, kun je met hypnotherapie in gesprek gaan met het onderbewustzijn. Het mooie van hypnose is dat je er steeds helemaal bij bent, want het is geen slaap of narcose. Je blijft je bewust van je omgeving, zonder controle verlies.

Wanneer je geïnteresseerd bent in het ombuigen van jouw onderliggend eetpatroon, kun je bij Hypnotherapie Heemskerk het Virtuele Maagband-programma volgen.

Het Virtuele Maagband-programma

Het ‘Virtuele Maagband’-programma is een heel traject en bestaat uit 5 sessies verdeeld over 4 maanden. Het bestaat uit het plaatsen van de virtuele maagband en het stevig werken aan de onderliggende emoties en overtuigingen. Hierdoor ontstaat er geen jojo-effect meer.

We bespreken wat jouw doel is, hoeveel gewicht je kwijt wilt en waarom het je tot nu toe niet is gelukt; je gaat nieuwe doelen stellen. Vervolgens wordt de virtuele maagband via hypnose geïnstalleerd. Verder worden er nieuwe gewoontes bij je ingebracht, die je verder helpen om op een gemakkelijke manier gewicht te verliezen.

De virtuele maagband is een bijzonder goed alternatief voor de normale operatieve maagband. Het kan, zonder de risico’s van een operatie, de gezondheid en het leven van veel mensen verbeteren. Zonder narcose, wonden, pijn, ongemak, littekens, ziekteverzuim et cetera.

Er is geen lang voortraject of een heel hoog BMI nodig. Veel deelnemers zijn jou daarbij al voor gegaan, met een slagingspercentage van 98%.

ervaringen maagband Hypnotherapie Heemskerk brenda peters verloor 15 kilo

Dit Virtuele Maagband-programma is inclusief:

• Informatieboek;
  • Werkboek;
  • MP3 als ondersteuning;
  • Toegang tot besloten Facebook-pagina;
  • De kennis en kracht om voor jezelf te kiezen!

Ben jij eraan toe om de stap te maken en voor jezelf te kiezen?

Hypnotherapie Heemskerk heeft al 250 cliënten effectief geholpen met hun gewicht. Ben je geïnteresseerd in deze afvalmethode? Klik hier voor meer informatie over de virtuele maagband.

De virtuele maagband ervaring van andere cliënten

“Ik voel me al maanden een ander mens met volle zelfvertrouwen. De rust die ik in mezelf heb gevonden is ook echt heerlijk.”

De Virtuele maagband ervaring van Yvonne Glas

“Ik kan het iedereen die twijfelt alleen maar aanraden. Kies voor jezelf en je zal geen spijt krijgen. Ik in ieder geval niet.”

ervaringen maagband Hypnotherapie Heemskerk brenda peters verloor 15 kilo

“Ik voel me een fantastisch mens. Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen.. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

maagband ervaring Brigitte Kaan verloor 14 kilo bij Hypnotherapie Heemskerk